Najczęściej Zadawane Pytania
I. Produkty
1. Czym jest umywalka konglomeratowa?
Konglomerat to inaczej lany marmur. Połączenie żywic poliestrowych wypełnianych węglanami wapnia i magnezu oraz mączkami kwarcowymi jest przyjazne dla środowiska naturalnego. Konglomeratowe umywalki są idealnie gładkie, twarde i łatwe do utrzymania w czystości. Kolory nie blakną pozwalając cieszyć się zestawem przez długie lata.
2. Czy któraś kolekcja wyposażona jest w umywalki ceramiczne?
Niestety nie.
3. Czy są dostępne umywalki o szerokości 90 cm z centralnie umiejscowioną misą?
Nie, umywalki o szerokości 90 cm dostępne z misa umiejscowioną prawo lub lewostronnie.
4. Czy możliwe jest kupienie nietypowych mebli łazienkowych na specjalne zamówienie?
Nie, wykonujemy tylko meble zaprojektowane przez nas mając pewność, że dostarczmy produkty najlepsze na polskim rynku.
5. Czy istnieje możliwość zmiany uchwytów ?
Niestety nie ma możliwości zmiany uchwytów w naszych szafkach łazienkowych.
6. Czy posiadamy w sprzedaży również lustra w zestawie z meblem?
Nie, w tej chwili nie posiadamy w sprzedaży luster i szafek z lustrem.
II. Zamówienie
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Aby zapewnić każdemu klientowi najwygodniejszy sposób zamówienia przyjmujemy:
- mailowo pod adresem [email protected]
- przez media społecznościowe
- przez złożenie zamówienia na furnimeble.pl
2. Ile czasu wynosi realizacja zamówienia.
Czas realizacji zamówienia zależy od wybranych przez Państwa produktów, jest określany indywidualnie dla każdego produktu a informacje o nim można znaleźć na karcie poszczególnych produktów. Zwykle czas realizacji wynosi od 14 do 30 dni roboczych.
3. Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
Tak, należy jednak skontaktować się z nami mailowo w celu potwierdzenia ostatecznych danych do dostawy mebli.
4. Co mam zrobić jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
Meble marki Furni są dostarczane przez naszych profesjonalnych kierowców więc uszkodzenia w transporcie praktycznie się nie zdarzają. Jeśli jednak nastąpi taka sytuacja w momencie dostawy należy powiadomić o tym kierowcę i skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
5. Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Nasze meble wykonujemy na bieżąco zgodnie z Państwa wyborem. Na początkowym etapie produkcji istnieje możliwość modyfikacji zamówienia, należy jednak jak najszybciej powiadomić nas o ewentualnych zmianach mailowo lub telefonicznie.
III. Płatność
1. W jaki sposób mogę zapłacić za meble?
Za zakupy w Furni można zapłacić w formie przedpłaty (przelew bankowy na konto, PayU na Allegro) lub przy pobraniu mebli (gotówka).
2. Czy mogę kupić meble na raty?
Mogą Państwo kupić nasze produkty na raty za pośrednictwem Dotpay.
3. Ile kosztuje dostawa?
Koszty dostawy pojedynczej szafki umywalkowej lub słupka podane są przy każdym produkcie. W sytuacji zakupu kilku produktów koszty dostawy sumują się. Na cenę dostawy wpływa fakt, że meble są zmontowane i są przesyłkami wielkogabarytowymi. Są również odpowiednio zabezpieczone oraz wysyłane w większości przypadków naszym transportem.
4. Czy w transporcie wliczona jest usługa wnoszenia i montażu mebli?
Nasi kierowcy nie są zobowiązani ani do wnoszenia ani do montażu dostarczanych mebli. Zawsze jednak dzwonią do Państwa aby podać szczegóły i powiadomić o godzinie dostawy z wyprzedzeniem.
IV. Transport
1. Czy możliwy jest bezpłatny odbiór osobisty?
Tak, zapraszamy do odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się w Droszkowie niedaleko Zielonej Góry.
ul. Słoneczna 9A
66 - 003 Droszków
woj. lubuskie
2. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Chętnie udzielimy Państwu wszelkich informacji. Nr telefonu: +48 517 814 901, adres e-mail: [email protected] lub kontakt na czacie dostępnym na sklepie.
3. Czy meble dowożone są pod wskazany adres?
Tak, nasz profesjonalny i bezpieczny transport dotrze w każdy zakątek Polski zapewniając bezproblemową dostawę.