Najczęściej Zadawane Pytania
I. Produkty
1. Czym jest umywalka konglomeratowa?
Konglomerat to inaczej lany marmur. Połączenie żywic poliestrowych wypełnianych węglanami wapnia i magnezu oraz mączkami kwarcowymi jest przyjazne dla środowiska naturalnego. Konglomeratowe umywalki są idealnie gładkie, twarde i łatwe do utrzymania w czystości. Kolory nie blakną pozwalając cieszyć się zestawem przez długie lata.
2. Czy któraś kolekcja wyposażona jest w umywalki ceramiczne?
Niestety na tą chwilę nie.
3. Czy są dostępne umywalki o szerokości 90 cm z centralnie umiejscowioną misą?
Nie, umywalki o szerokości 90 cm dostępne są w wariancie z misą umiejscowioną prawo lub lewostronnie.
4. Czy możliwe jest kupienie nietypowych mebli łazienkowych na specjalne zamówienie?
Nie, wykonujemy tylko meble zaprojektowane przez nas mając pewność, że dostarczmy produkty najlepsze na polskim rynku.
5. Czy istnieje możliwość zmiany uchwytów ?
Jest możliwość zmiany koloru uchwytu w ramach dostępnych uchwytów dla danej kolekcji. Niestety nie ma możliwości zmiany uchwytów w naszych szafkach łazienkowych.
6. Czy posiadamy w sprzedaży również lustra w zestawie z meblem?
Nie, w tej chwili nie posiadamy w sprzedaży luster i szafek z lustrem.
II. Zamówienie
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Aby zapewnić każdemu klientowi najwygodniejszy sposób zamówienia przyjmujemy:
- mailowo pod adresem [email protected]
- przez media społecznościowe
- przez złożenie zamówienia na furnimeble.pl
2. Ile czasu wynosi realizacja zamówienia.
Czas realizacji zamówienia zależy od wybranych przez Państwa produktów, jest określany indywidualnie dla każdego produktu, a informacje o nim można znaleźć na karcie poszczególnych produktów. Zwykle czas realizacji wynosi od 14 do 30 dni roboczych.
3. Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
Tak, należy jednak skontaktować się z nami mailowo w celu potwierdzenia ostatecznych danych do dostawy mebli.
4. Co mam zrobić jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
Meble marki Furni są dostarczane przez naszych profesjonalnych kierowców, więc uszkodzenia w transporcie praktycznie się nie zdarzają. Jeśli jednak nastąpi taka sytuacja w momencie dostawy należy powiadomić o tym kierowcę i skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
5. Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Nasze meble wykonujemy na bieżąco zgodnie z Państwa wyborem. Na początkowym etapie produkcji istnieje możliwość modyfikacji zamówienia, należy jednak jak najszybciej powiadomić nas o ewentualnych zmianach mailowo lub telefonicznie.
III. Płatność
1. W jaki sposób mogę zapłacić za meble?
Za zakupy w Furni można zapłacić w formie przedpłaty (przelew, płatność za pośrednictwem platformy iMoje, AutoPay, płatność ratalna DotPay) lub przy pobraniu mebli (gotówka).
2. Czy mogę kupić meble na raty?
Mogą Państwo kupić nasze produkty na raty za pośrednictwem Dotpay.
3. Ile kosztuje dostawa?
Koszty dostawy pojedynczej szafki umywalkowej lub słupka podane są przy każdym produkcie. W sytuacji zakupu kilku produktów koszty dostawy sumują się. Na cenę dostawy wpływa fakt, że meble są zmontowane i są przesyłkami wielkogabarytowymi. Są również odpowiednio zabezpieczone oraz wysyłane w większości przypadków naszym transportem.
4. Czy w transporcie wliczona jest usługa wnoszenia i montażu mebli?
Nasi kierowcy nie są zobowiązani do wnoszenia oraz do montażu dostarczanych mebli. Nie oferujemy usługi wniesienia.
IV. Transport
1. Czy możliwy jest bezpłatny odbiór osobisty?
Tak, zapraszamy do odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się w Droszkowie niedaleko Zielonej Góry.
ul. Słoneczna 9A
66 - 003 Droszków
woj. lubuskie
2. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem: [email protected] lub na czacie dostępnym na stronie internetowej od poniedziałku do piątku od godziny 8 do godziny 16.
3. Czy meble dowożone są pod wskazany adres?
Tak, nasz profesjonalny i bezpieczny transport dotrze w każdy zakątek Polski zapewniając bezproblemową dostawę.