Dodano produkt do koszyka

Jak sprawnie odebrać przesyłkę meblową?

Choć meble wozimy naszym firmowym transportem bezpośrednio z naszej fabryki co powinno zagwarantować Państwu, że meble dotrą w stanie nienagannym to warto wiedzieć również jak należy się zachować po przyjeździe naszego kierowcy z dostawą towaru aby sprawnie dokonać odbioru mebli. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym krótkim artykułem aby cała operacja została przeprowadzona bez przeszkód.

Nasi kierowcy nie wnoszą mebli, dlatego też prosimy o zadbanie aby był w wyznaczonym dniu i szacowanych godzinach odbioru, dostępny ktoś kto pomoże przy rozładunku. Wielokrotnie są to meble o większych gabarytach, z tego powodu kierowca nie zawsze będzie w stanie samodzielnie rozładować je z samochodu dostawczego. Jeśli wybrali Państwo opcję płatności przy odbiorze, prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty dla kierowcy. Może zdarzyć się tak, że Państwa adres będzie jednym z pierwszych na trasie dostawy i kierowca nie będzie w stanie wydać reszty. Kierowcy nie są wyposażeni w terminale płatnicze i przy płatności pobraniowej akceptujemy jedynie płatność gotówką.

Po dostawie prosimy o odpakowanie mebli w obecności kierowcy i sprawdzenie ich stanu aby już na tym etapie można było wykluczyć ewentualne uszkodzenia w transporcie. Warto również sprawdzić czy w meblach nie brakuje np. półki, uchwytu czy zawieszki Prosimy również o odpakowanie i obejrzenie umywalki i sprawdzenie czy nie ma na niej żadnych uszkodzeń. Umywalki pakowane są fabrycznie przez producenta i w takim opakowaniu zostają dostarczone do Państwa. Jeśli w momencie odbioru zostanie wykryta jakakolwiek nieprawidłowość, istnieje możliwość bezpośredniego zwrotu kierowcy np. uszkodzonej umywalki co zdecydowanie przyspieszy procedurę reklamacyjną i wymianę elementu na nowy.

Nasi kierowcy jeżdżą z odpowiednimi drukami protokołów, które podpisują klienci podczas dostawy. Jeśli będą mieli Państwo jakiekolwiek uwagi co do odbieranych mebli, prosimy o wpisanie ich na wspomnianym protokole odbioru. Ułatwi i przyspieszy nam to ewentualną procedurę reklamacji.

Niezależnie od tego czy Państwa zamówienie zostało już uprzednio opłacone czy płacą Państwo przy odbiorze, nasz kierowca wręczy Państwu również dowód zakupu w postaci paragonu. Jeśli przy zamówieniu i wpisaniu odpowiednich danych, zaznaczyli Państwo opcję faktury, wtedy kierowca przy dostawie nie wręczy żadnego dowodu zakupu, a faktura zostanie wysłana do Państwa elektronicznie na podany w zamówieniu Państwa adres email do kilku dni po dostawie.

Data publikacji: 21.07.2021 21:37:00

Kategorie: Poradniki

Dane Firmy

PRO-M Spółka z o.o.
ul. Słoneczna 9a
66-003 Droszków

NIP 929-186-79-60
REGON 361650570

Konto bankowe

66 1050 1025 1000 0090 3231 8413

(ING Bank Śląski)

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.


Przelewy24 Visa i Mastercard Bluemedia Blik imoje