Pon - Pt:  8:00 - 16:00, Sobota 9:00 - 14:00

Zadzwoń: +48 517 814 901

Najczęściej zadawane pytania

I. Produkty


1. Czym jest umywalka konglomeratowa?

Konglomerat to inaczej lany marmur. Połączenie żywic poliestrowych wypełnianych węglanami wapnia i magnezu oraz mączkami kwarcowymi jest przyjazne dla środowiska naturalnego. Konglomeratowe umywalki są idealnie gładkie, twarde i łatwe do utrzymania w czystości. Kolor nie blaknie, jest odporny na działanie promieni UV i silnych detergentów.

2. Czy któraś kolekcja wyposażona jest w umywalki ceramiczne?

Tak, Kolekcja Basic wyposażona jest w umywalki ceramiczne marki Koło.

2. Czy kolor lakieru wpływa na cenę?

Nie, kolor lakieru nie wpływa na cenę mebli.

3. Czy są dostępny umywalki o szerokości 90cm z centralnie umiejscowioną misą?

Nie, umywalki o szerokości 90cm dostępne z misa umiejscowioną prawo- lub lewostronnie. Wyjątkiem jest kolekcja GRANDE, wybierając nasze najnowsze meble możliwe jest zakupienie symetrycznej umywalki.

4. Czy możliwe jest kupienie nietypowych mebli łazienkowych na specjalne zamówienie?

Nie, wykonujemy tylko meble zaprojektowane przez nas mając pewność, że dostarczmy produkty najlepsze na polskim rynku.

II. Zamówienie


1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby zapewnić każdemu klientowi najwygodniejszy dla niego sposób zamówienia przyjmujemy: - telefonicznie pod numerem +48 517 814 901 - mailowo pod adresem sklep@furnimeble.pl - przez live chat - przez złożenie zamówienia na sklep.pro-m.pl

2. Ile czasu wynosi realizacja zamówienia.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 4 do 6 tygodni.

3. Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?

Tak, należy jednak skontaktować się z nami mailowo w celu potwierdzenia ostatecznych danych do dostawy mebli.

4. Co mam zrobić jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Meble marki Furni są dostarczane przez naszych profesjonalnych kierowców więc uszkodzenia w transporcie praktycznie się nie zdarzają. Jeśli jednak nastąpi taka sytuacja w momencie dostawy należy powiadomić o tym kierowcę i skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

5. Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Nasze meble wykonujemy na bieżąco zgodnie z Państwa wyborem. Na początkowym etapie produkcji istnieje możliwość modyfikacji zamówienia, należy jednak jak najszybciej powiadomić nas o ewentualnych zmianach mailowo lub telefonicznie.

III. Płatność


5. W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

Za zakupy w Furni można zapłacić w formie przedpłaty (przelew bankowy na konto, PayU na Allego) lub przy pobraniu mebli (gotówka).

6. Czy mogę kupić meble na raty?

Niestety, w naszym sklepie internetowym nie ma takiej możliwości ale możemy wystawić specjalnie dla Państwa aukcje na Allegro, gdzie występuje taka możliwość.

7. Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy pojedynczej szafki umywalkowej lub słupka wynosi odpowiednio: 80 zł - wpłata na konto 110 zł - przesyłka pobraniowa W przypadku zamówienia do 3 elementów (np. szafki + 2 słupków lub 3 szafek umywalkowych) koszt dostawy wynosi odpowiednio: 110 zł - wpłata na konto 150 zł - przesyłka pobraniowa W przypadku zamówienia powyżej 3 elementów koszt dostawy za każdy kolejny elementy wynosi: + 30 zł W przypadku zamówienia lampek lub baterii umywalkowych wraz z szafką lub zestawem ich dostawa jest darmowa. W przypadku naliczenia większej sumy dostawy przez sklep prosimy czekać z wpłatą na korektę.

8. Czy w transporcie wliczona jest usługa wnoszenia i montażu mebli?

Nasi kierowcy nie są zobowiązani ani do wnoszenia ani do montażu dostarczanych mebli. Zawsze jednak dzwonią do Państwa aby podać szczegóły i powiadomić o godzinie dostawy z wyprzedzeniem.

IV. Transport


9. Czy możliwy jest bezpłatny odbiór osobisty?

Tak, zapraszamy do odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się w Droszkowie niedaleko Zielonej Góry.

ul. Słoneczna 9A
66 - 003 Droszków
woj. lubuskie

10. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Tak, w celu uzgodnienia szczegółów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Chętnie udzielimy Państwu wszelkich informacji. Nr telefonu: +48 517 814 901, adres e-mail: sklep@furnimeble.pl lub kontakt na czacie dostępnym na sklepie.

11. Czy meble dowożone są pod wskazany adres?

Tak, nasz profesjonalny i bezpieczny transport dotrze w każdy zakątek Polski zapewniając bezproblemową dostawę.

BEZ MARŻY POŚREDNIKÓW

Najlepsze ceny, bezpośrednia współpraca z producentami mebli i wyposażenia!

WŁASNY TRANSPORT

Firmowy transport gwarantuje bezpieczeństwo Państwa przesyłek!

20 LAT DOŚWIADCZENIA

Produkcją mebli zajmujemy się już ponad 20 lat, nasz sklep istnieje nieprzerwanie od 5 lat. Mogą nam Państwo zaufać!

90 DNI NA ZWROT

Większość naszych mebli (zaznaczone w opise produktu) mogą Państwo zwrócić do 90 dni bez podania przyczyn nawet jeśli były używane.

Dane firmy:

PRO-M Spółka z o.o.
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

NIP 929-186-79-60
REGON 361650570
KRS 0000561147

Konto do wpłat (Getin Bank):

78 1560 0013 0000 1160 0010 5078 Numer SWIFT: GBGCPLPK (w tytule: imię, nazwisko, numer zamówienia)

Jesteśmy płatnikiem podatku VAT
Wystawiamy faktury VAT 23%

Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl



X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.